Sunday, November 16, 2008

Hilang

Ya Allah, rupanya rasa macam berhenti nafas ni bila anak hilang kan?

Ni laa yang berlaku pada budak debab sorang nih. Geram betul!

Gi Danga Bay. Memula Fahim main sama2 dengan Haziq n Alia. Cik Ida yang tengok. Pastu masa cik ida soh mama tengokkan pulak budak2... dia dah menonong lari. Dalam sekejapan tu dia dah hilang!

Mama dah macam orang gile memanggil2 nama Fahim. Ada laa dalam 2 3 minit mencari. Nasib baik ada orang ckp nampak Fahim kat hujung. Mama apa lagi... berdesup menuju ke tempat yang dikatakan. Dia dengan ramahnya konon tengah salam2 orang. Tapi dlm masa yang sama cam terpinga2 cari mama. Anak bertuah betul!

Jangan laa buat camni lagi dik. Nasib baik ada orang tengokkan tau! Kalau ada orang jahat? Isshhh.. selisih nauzubillah!

3 comments:

Aqeef Aniq said...

uisshhh bahaya nye fahim... bikin susah ati je.. dah la comei.. aniq pun lebih kurang gitu.. suka2 je nak kemana2.. susah gak kan kalau anak tak melekat.. kalau anak melekat plak pun susah.. aiii

mama_yang_cool said...

tu laa.. kang ada gak aku beli tali yang cam ikat kat pet tuh... biar laa orang kata cam ikat binatang.. janji anak kite selamat ngan kite. Aku serik tau! dah cam orang gile melalak!

麻辣鴨血Maggie said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社