Friday, December 03, 2010

Fahim dah jadi abang sekarang

Ha, fahim dah jadi abang ngah sekarang! Nama adik dia Syarifah Aisyah, dia pun dah ada blog sendiri. Ni dia alamat blog Aisyah.

Sunday, July 04, 2010

Adik baru


Lepas ni dah tak boleh manja lebeh2

Thursday, May 20, 2010

Cemburu. Mentel!

Makin nak dapat adik, makin manja budak sorang ni. Asik bertekak je dengan mama dia. Mama dia pulak kuat menyakat, macam mana la dapat adik ni nanti!

Monday, April 12, 2010

Nasik nangis!

Mama: "Fahim.. makan nasik tu abis2... jangan tak abis... nanti kesian nasik tuh nangis..."

Fahim dengan rasa penuh curiga mengintai ke pinggan makannya...

Fahim: "Mama.. nasik tak ada mata pun!.."

Malas mama nak jawab!

Sunday, January 03, 2010

Happy 3rd birthday, fahim!



Happening sungguh, sampai main letop2 konfeti. Lepastu nak sapu yang malas tu. Takpa la, setahun sekali. semoga jadi anak yang soleh. Lagi gambar kat sini

Sunday, December 20, 2009

My Unofficial Art Class

Teacher's Name: Mama
Classmate: Haziq

I'm happy mama!
Look at my hand print! it's Awesome!"Ok adik.. this is how we press out the watercolour"... said Haziq
Concerntrate with their activity

Learn n play again next time!

Wednesday, December 16, 2009

pahim botak


pahim berimej baru. Botak. selamat comel. ni semua kerja mama dia la ni.

msg from mama: let kodi! botak aaa seksi!

Sunday, November 22, 2009

Happy Birthday Mama!




Harini, 22/11 ialah birthday mama, so kitorang ramai2 pegi makan kat secret recipies. Mau meletop perut! Happy birthday mama!!!(nak lagi gamba sila pegi sini)

Tuesday, November 03, 2009

Musim demam

Kesian, Fahim, Haziq semua demam. Dah masuk 3 hari sejak weekend lepas. alhamdulillah, tak meragam pulak, nampak masing2 boleh handle cuma kadang2 nampak diorang melepek tak aktif macam selalu, risal la pulak

Get well soon Fahim & Haziq.